Jak zorganizować konferencję?

Potrzebne dokumenty:

1. Wniosek o wyrażenie zgody na organizację imprezy lub wydarzenia naukowego

2. Kosztorys – jeśli wydarzenie będzie generowało jakieś koszty lub jeśli będą wpływy z opłat konferencyjnych

3. Pismo, skierowane do Prorektora ds. CM Pana prof. dr. hab. Dariusza Grzanki za pośrednictwem Prorektorki ds. Studenckich i Kształcenia Pani dr hab. Moniki Wałachowskiej, prof. UMK, o wyrażenie zgody na zorganizowanie konferencji (w piśmie krótko opisać co to za konferencja, jaki zasięg itp.)

Dokumenty należy złożyć w Dziale Rekrutacji i Spraw Studenckich CM, pokój 1.9, II piętro, bud. A, przy ul. Jagiellońskiej 13.

Po zakończeniu imprezy należy ją rozliczyć.

Wzory dokumentów znajdują się tu:

PLIKI DO POBRANIA